Ψηφιακός Βοηθός ΕΛΚΕ-ΟΠΑ


Ο Ψηφιακός Βοηθός ΕΛΚΕ - ΟΠΑ σηματοδοτεί την προσπάθεια αξιοποίησης της τεχνητής νοημοσύνης (AI) για τη βελτίωση και εκσυγχρονισμό των παρεχόμενων υπηρεσιών του ΕΛΚΕ, εισάγοντας παράλληλα τις σύγχρονες τεχνολογίες στο ΟΠΑ.

Ο Ψηφιακός Βοηθός βασίζεται σε πλέον σύγχρονα Μεγάλα Γλωσσικά Μοντέλα (LLM’s) και ξεκινάει τα πρώτα βήματα περιμένοντας να εκπαιδευθεί, να μάθει και να βελτιωθεί από τους χρήστες του, δηλαδή τα μέλη της Κοινότητας του ΟΠΑ. Όσο «εκπαιδεύεται» με τα ερωτήματα που τίθενται θα βελτιώνεται και θα γίνεται πιο ακριβής στις απαντήσεις του.

Στον ψηφιακό βοηθό μπορείτε να απευθύνεστε 24/7 με ερωτήματα που αφορούν διαδικασίες του ΕΛΚΕ και του ΚΕΔΙΒΙΜ και αφορούν (ενδεικτικά) σε θέματα συμβάσεων, προμηθειών, αιτήματα μετακινήσεων, κάλυψης δαπανών κλπ.

Το εικονίδιο του Ψηφιακού Βοηθού εμφανίζεται στην ιστοσελίδα του ΕΛΚΕ - ΟΠΑ, στην κάτω δεξιά γωνία της οθόνης, με το μήνυμα «Πως μπορώ να σας βοηθήσω;». Μόλις το επιλέξετε, μπορείτε να ξεκινήσετε τη συνομιλία (chat).

Για την παροχή της υπηρεσίας, ο ΕΛΚΕ επεξεργάζεται - ως υπεύθυνος επεξεργασίας - τα ακόλουθα στοιχεία και δεδομένα προσωπικού χαρακτήρα:

1. Τη διεύθυνση διαδικτυακού πρωτοκόλλου (IP address), η οποία αποδίδεται στη συσκευή με την οποία ο συναλλασσόμενος χρησιμοποιεί την υπηρεσία.

2. Τις ερωτήσεις που υποβάλλονται από τους χρήστες προς το σύστημα εικονικής υποβοήθησης και τις απαντήσεις, με σκοπό τον έλεγχο και την εξέλιξη των παρεχόμενων υπηρεσιών και απαντήσεων του Ψηφιακού Βοηθού.